69363593_10217057364279702_3431339846260490240_n.jpg

Danas je u amfiteatru Gazi Husrev-begove medrese u Sarajevu održana stručna edukacija nastavnika i profesora Islamske vjeronauke s područja Kantona Sarajevo, Srednjobosanskog i Zeničko-dobojskog kantona, koji su u sastavu Muftiluka sarajevskog. Povod ove edukacije jeste priprema za početak nove školske godine ali i upoznavanje nastavnika i profesora sa izmjenama Nastavnih planova i programa Islamske vjeronauke kao i o ishodima učenja. 

Organizatori ove edukacije su Uprava za obrazovanje i nauku Rijaseta, Muftijstvo sarajevsko i Prosvjetno-pedagoški zavod Kantona Sarajevo. Seminar je otvorio prof. dr. Enes ef. Ljevaković, muftija sarajevski, koji je u svom kazivanju čestitao nastavnicima i profesorima početak nove školske godine, te istakao važnost i težinu misije svakog našeg nastavnika Islamske vjeronauke. Muftija je u svom kazivanju pozvao nastavnike da budu potpuno svjesni svih pojava i iskušenja koja nas svakodneno zapljuskuju, te da o svim tim događajima na ispravan način educiraju svoje učenike. 

U prvom dijelu seminara prisutnim na ovoj edukaciji obratili su prof. dr. Enes Karić i prof. dr. Ahmet Alibašić. Prof. Karić je u svom izlaganju govorio o tome kako i na koji način govoriti o Kur'anu u osnovnoj i srednjoj školi, dok je prof. Alibašić govorio na temu sloboda vjere u Vijeću Evrope. 

U drugom dijelu ove edukacije svoja izlaganja imali u prof. Mina Pleh i doc. dr. Nezir Halilović, koji su govorili o rezultatima i dosadašnjim uspjesima Islamske vjeronauke, kao i o određenim izmjenama i unapređenjima nastavnog procesa kada je riječ o Islamskoj vjeronauci, kako u osnovnoj tako i u srednjoj školi. Na kraju seminara realizirana je radionica na zadate teme. 

Podršku u organizaciji ovog seminara pružili su i Medžlis Islamske zajednice Sarajevo, Fakultet islamskih nauka u Sarajevu i Gazi Husrev-begova medresa. 

69683252 10217057369559834 2885420954291273728 n69400812 10217057364719713 6116141254657966080 n69911752 10217057367959794 2796653270297214976 n